Asos.com

Snygg topp från Asos. Texten lyder ''OMG!''. Gillar't verkligen! Skulle helt klar tacka ja till ;)
Haha, tacka ja betyder tacka ja. Inte KÖPA. Nej, jag driver. Men är pank ;/
Så MÅÅÅSTE verkligen börja spara min veckopeng så jag kan shoppa lite nödvändigt innan jag börjar i min nya skola!
Nu blir det tv och sen sängen. Har fortfarande ont i halsmandlarna så stannar nog hemma imorgon också.
Men det har blivit värre. Har börjat fått feber. HOPPAS VERKLIGEN JAG ÄR FRISK I ÖVERMORGON FÖR JAG VET JU INTE OM JAG BÖRJAR I MIN NYA SKOLA PÅ MÅNDAG! IIIIH!
Damp...Kanske en kopp te skulle hjälpa? Eller ett varmt bad? Anyway, ciao ~


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du ett konto på Buzznet? Jag heter anae9, fast jag skriver inte fanfiction. Har du läst imightbreaks fanfiction? Och Readhead Maxwell .. Och worldofmagic.



Kram

2011-01-18 @ 22:14:37
URL: http://amjhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0