I AM MAD

Är arg! Jag har en såndär jävla W995 som typ alla beskrev såhär ''skitbra kamera, sköna knappar, snabb'' och massa annat positivt. MEN NI GLÖMDE KANSKE TILLÄGGA EN TILL LÖGN SOM STAVAS: okänslig.
FÖR DEN ÄR SÅ HIMLA KÄNSLIG! När jag skulle cykla från Gränby Centrum och den låg i min ytterficka måste det väl ha blivit någon allvarlig fuktskada för när man trycker på kamera-symbolen visas bilden som lyder ''laddar..'' sen kommer inte kamerabilden fram. DEN FÖRSVINNER!
Och nu har det jävla ljudet slutat funka också! Märkte det imorse när jag vaknade av en svag vibration från mobilen. Det var mitt alarm! Inget ljud hördes. Så jag trodde att jag hade glömt att sätta på ljudet. Men nej. När jag skulle prova spela upp musik hördes INGENTING. Trots att volymen var på max!
ÄR SÅ JÄVLA PISSED OFF JUST NU! KAN INTE LYSSNA PÅ MUSIK ELLER TA KORT!

Men här får ni en bild på gårdagens outfit som jag hann ta innan jag stack till Gränby Centrum. Be happy..
NEJ, DET BLIR FAN OCH MED BLOGGPAUS! VAD ÄR DET FÖR MENING MED EN BLOGG UTAN BILDER?!
Måste lämna in jäveln på lagning..

Hörs ♥


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in & kolla om det blev du som vann! :D

2011-01-25 @ 18:15:49
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0