Zebramönstrade jeans - hot or not?

Själv måste jag faktiskt säga not, är ju en så kallad sucker för annorlunda, speciella ting men det här var överdrivet.
Zebramönstrade jeans, not my kind of thing. Och att priset var så högt (499 spänn) var ju ett rätt stort minus.
Men alla har ju olika åsikter. Så vad sägs? Tyck till, let me know :)
Nu ska jag gå ut med min hund, sen blir det Simon & Tomas-dags. Ska bli kul att se. Men det här blir nog det sista inlägget idag. Godnatt ~


Klicka på bilderna för att förstora och därmed se bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NOT!!! gillade inte dom men dom kanske passar på andra:)

2011-01-17 @ 22:40:11
Postat av: Elin

Sv; tack så mycket!



Inte min stil, riktigt. Dock. Kanske. Passar. På. Någon. Annan? Men inte mig, inte ;-)

2011-01-18 @ 10:06:34
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: jessica

haha jag tycker det är snyggt jag! :D alla har ju sina åsikter :)

2011-01-18 @ 22:12:25
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0